فواد و الهام

همسر عزیزم الهام

فواد و الهام

همسر عزیزم الهام

سلام به همگی دوستان

شماره پروکسی جدید که در ذیل نوشته شده است را جهت باز کردن

 سایت های دارای فیلتر است در قسمت مربوط نوشته تا سایت ها را

بدون هیچ دردسری باز کند خودم امتحان کردم جواب داده

۱۹۲.۱۱۵.۱۰۶.۲۳۶

۸۰۸۰

نظرات 1 + ارسال نظر
رای گیران یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:29 ب.ظ http://behtarin-behtarinha.persianblog.com/

لطفا تبلیغ ما را در وبلاگها و سایتهای خودتان بکنید

برای اولین بار در تاریخ: رای گیری تمامی وبلاگ نویسان، خبرنگاران و حتی چت بازان در یکی از وبلاگهای فارسی

سلام به شما وبلاگ نویس عزیز و گرامی. لطفا یک سری به وبلاگ من بزنید و شما میتونید برای اولین بار به بهترین های سال ۸۳ رای دهید . شما می توانید بهترین فوتبالیستها و تیم و ورزشکاران و وبلاگها و بهترین وبلاگ نویسان و بهترین سایت های سال ۱۳۸۳ را انتخاب کنید و به آنها رای بدهید و اگر هم سوالی دارید برای من ایمیل کنید یا در صفحه نظرات وبلاگ از خودم هم می توانید سوال کنید

خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد