فواد و الهام

همسر عزیزم الهام

فواد و الهام

همسر عزیزم الهام

عشق خوب

سلام به تمامی دوستان عزیز

امروز بعد از مدتها آمده ام با کوله بباری از سخن

در ابتدا می خوام از محبت های عشق عزیزم م تشکر کنم و برای او و تمامی

کسانی که قلبشان برای دیگری می تپه .

دلتنگی

صدای شکستن قلبم را فقط من شنیدم و تو
تویی که آمدنت را خود خواسته بود و رفتنت را ....
بیچاره دل من تا دلی را شناخت محکوم به فراموش شدنش شد.
شب والنتاین مسافر کوچولوی من بار سفر را بسته اما نه  برایش بسته بودند .
 من بودم مسافر دیار تنهایی و یه عالمه دلتنگی دلواپسی
افسوس از زمان رفته از دست 
از من وتو از قلبهایی که شکست     از آنچه که بود آنچه که هست.
امشب   شب   دیدار    یار                 گشته دلم چه بی قرار
ساقی به بزم ساغر به دست          من و ندا غافل زهست
شب رفت و آمده سحر                     خورشید نشسته بر اسب کهر
دیده ام بر روی او                             دستی کشم در موی او
دست دگر در دست یار                     رفته ز دل غمهای



مطالب فوق از وبلاگ ترانه های عاشقانه دوستم است

این عکس زیبا را تقدیم می کنم به عاشقان جوان



دوستان عزیز می خواستم از تمامی کسانی که برای من ایمیل

می زنند و مرا مورد لطف خود قرار می دهند تشکر کنم

دستم را بگیر...

 دستاتو بده به من .. بذار یکم دلم آروم بگیره ..!!

 میدونم ...!!

 نمی خواد چیزی بگی .. میدونم که تو هم عاشقه این بودی  که

 دستاتو بگیرم تو دستم .. شاید تو هم اندازه ی من آروم میشی ..!!

با تشکر از ...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد