فواد و الهام

همسر عزیزم الهام

فواد و الهام

همسر عزیزم الهام

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان عزیز شاید خیلی ها که تازه وارد وبلاگ

شده باشند نام وبلاگ را دیده باشند و از خودشان پرسده

که جریان چیه ؟

بله فواد هم در دام عشق افتاد و از ته دل عاشق

شد و نتیجه تحقیقات و نوشته هایش

نتیجه داد و به خواستگاری رفت

امید روزی تمام دوستان

عشق همچون    نقاشیست  با این تفاوت که  نقاشی را می توان پاک کرد اما عشق  را هرگز

کسی را که دوست دارید همه حقی بر شما دارد . حتی اینکه دوستتان نداشته باشد

امشب میخوام بنویسم ... اما نه دیگه از خودم .. نه از دیوار سیاه تنهاییهام .... نه از فریاد دلتنگیهام ... نه از قطره های اشکم که در نبودت آرام آرام از گودی چشام میچکید پایین .. نه دیگه نمیخوام از غصه هام بنویسم ........ دیگه نمیخوام از خودم بنویسم .....

میخوام از تو بنویسم ..... از روزای آشنایی ..... از روزایی که یه پری خوشگله به اسم الهام اومد و قلبه یه پسره تنها رو برداشت و با خودش برد ........ میخوام از روزایی بنویسم که زیباترین فرشته دنیا اومد کنار تنهاترین پسر دنیا و بهش گفت که خیلی دوسش داره ........ میخوام از روزای اول بنویسم .

یادته همون روز اول بهت گفتم که دلم رو قبول می کنی و تو گفتی که قلبت رو روی قلب خودم می گذارم ولی نمیدونستی که همون یه جمله با دل یه عاشق دیوونه چی می کنه .
 

من تو رو میخوام و واسه این کار هم از تو اجازه نمیخوام .

من دلم رو به همه نشون میدم تا همه بدونن الهام فقط ماله فواد .

من میرم بین آدما و داد میزنم که دوست دارم .

الهام من تو رو میخوام .

تا آخرش هستم هر جوری که باهام رفتار کنی بازم بی خیالت نمیشم

من فقط تو رو دوست دارم الهام ........ فقط  تو رو





دنیای بدون عشق زشتر از آن است که ما دوست داریم با بی تفاوتی ها زیبایش بپنداریم

 

عاشقی نه جای آدمای ترسو هست و نه جای آدمای ضعیف نه جای آدمایی که هی میگن کم آوردیم ، نه جای آدمای مغرور ........

عشق پاکترین سرزمین تو این دنیاست ....... اینجا یه در داره که میذارن بیای تو ولی موندنش دل پاک میخواد ........ وفاداری میخواد ....... یه نگاه که تا آخر باهات بمونه ..........



کاش عشق در چهره ها بود نظر شما چی ؟؟؟؟

دوستان این پندها رو از من داشته باش :
آی عاشقا ! دریای عشق طوفان داره ، موج داره ، کسی که زود دریا زده میشه نیاد دریا
آی عاشقا ! بیابون عشق مار داره ، خار داره ، کسی که می‌ترسه نیاد بیابون

آی عاشقا ! آسمون عشق ابر داره ، بارون داره ، کسی که پر پروازش رو نداره واسه پرواز بال نزنه

آی عاشقا ! عشق رسوایی داره ، دوری داره ، غصه داره ، درد داره کسی که طاقتش رو نداره نیاد



کاشکی به دوران بچگی هامون برگردیم یادش بخیر چه روزهایی
بود هیچ غم و غصه نداشتیم فقط آرزوی بزرگ شدن داشتیم
و رسیدن تعطیلات تابستانی





اگر تنها ترین تنها شوم ، باز خدا هست . او جانشین همه نداشتنهاست . نفرین و آفرین ها بی ثمر است . اگر تمامی خلق گرگهای گرسنه و هار شوند و از آسمان هول و کینه بر سرم بارد ،تو مهربان جاودان آسیب ناپذیر من هستی. ای پناهگاه ابدی
تو میتوانی جانشین همه بی پناهی ها شوی




 

عشق

در سکوت غربت شبهای عشق

می نشینم من بر دنیای عشق

می کنم هر لحظه رویت را نگاه

تا که از خاطر نری با یک نگاه

ای امیر روزهای شیرین من

ای طلوع صبح فرداهای من

باز با من بیا در شهر عشق

تا که با تو سر کنم رویای عشق

من که با تو گشته ام افسانه ای

ترک عشقت را نگو دیوانه ای؟



دوست دارم

اگه چشمات مشکی یا عسلی دوست دارم
 
اگه موی تو کوتاست یا که بلند دوست دارم
 
اگه چون دوستم داری میخوای اذیتم کنی هر چقدر می خوای اذیتم بکن دوست دارم
 
وقتی با برق چشات چشماموادب میکنی دو تا چشم من می خوان بهت بگن دوست دارم
 
وقتی که دستم ومی گیری ونازش میکنی تو دلم داد میزنم هزار دفعه دوست دارم
 
وقتی که نگام به نیمرخت عمود این لبام دوتاشون میخوان درگوشت بگن دوست دارم
 
اگه آرزوی ناز دوستم داری فقط یه بار درگوشم حالا نه بعدا"بگو دوست دارم







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد