فواد و الهام

همسر عزیزم الهام

فواد و الهام

همسر عزیزم الهام

نظر بدین

سلام

سلام به همگی دوستان

می دونید زندگی چی ؟

زندگی دو قسمته قسمت اول همه دنبالشن

و

وقتی به قسمت دوم می رسن افسوس قسمت اول می خورند

نظر شما چی ؟

 

جون میکنیم تو زندگی حس میکنیم که زنده ایم

جوونی ها رو باختیمو فکر میکنیم برنده ایم

نشون میدیم که کوهیمو هیشکی حریفمون نشد

کوه شدن اختیاری نیست زندگی مهربون نشد

تا یک شکسته میبینیم واسش چه اشکا مهربونه

خودمونم خوب میدونیم که از دل تنگمونه

دل میشکنیم میسوزونیم اصلا مهم نیست برامون

اما تا مارو میشکنن مینالیم از دست زمون

ظاهره کارم که شده قه قهمون به آسمون

کلی برو بیا داریم اما چقدر بی همزبون

گول میزنیم خودمونو به آبو رنگ زندگی

عاشقیو میخوایم ولی برای رفع خستگی

به سادگی دل میدیمو به سادگی دل میکنیم

مثل یه لحظه دلخوشی هر دمی این در میزنیم

روزو شبامون میگذرن ، بی خبر از دل پیر شده

یادش بخیر جوونیرو وقتی میگیم که دیر شده



نظر یادتون نره ...... 

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 03:47 ب.ظ http://yohahahaha.blogsky.com

سلام.
وبلاگ جالبی دارید.
به من یه سر بزنید.
من یه سوال مطرح کردم.
لطفا اون رو حتما تو بخش نظرات به من جواب بدید.
اگه دوست داشتید بقیه مطالبشم بخونید.

سعید شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:51 ب.ظ http://yohahahaha.blogsky.com

سلام.
ممنون که جواب سوالم را دادید.
یک خوهش دیگه دارم.من یه پست نوشتن.ممنون می‌شم که این مطلب آخرم رو بخونید و نظرتون رو بگید راجع بهش.(ببخشید اگه طولانیه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد