فواد و الهام

همسر عزیزم الهام

فواد و الهام

همسر عزیزم الهام

روز دگر

با سلام خدمت دوستان عزیز بخصوص الهام

خیلی از دوستان خبر نامزدی منو شنیدن و کلی پیغام زیبا و امیدکننده دادند ممنونم از تک تک
دوستان امیدوارم دیگر دوستان از عشق و محبت به همدگه دریغ نکنند درسته می گن عاشقی 
دردسر و مشکلاتی داره .اما شیرینی هایی هم داره که وقتی داشته باشی بهتر 
متوجه می شوی و حس تنهایی را فراموش
می کنی


لب تو نقطه پایان ماجرای من است، بیا که این غزل کهنه را تمام کنی

شب

توی یکی از این هزار شب وقتی سرت رو بلند میکنی می بینی بین میلیونها

ستاره یکی از اون ستاره های خیلی قشنگ و فروزان نظرت رو به

خودش جلب می کنه.

بعد از اون شب هر شب سرت رو بلند می کنی و اون ستاره رو اونقدر تماشا

می کنی تا بالاخره به خواب میری.

اما یک شب که سرت رو روو  به آسمون بلند می کنی دیگه اثری از اون ستاره نیست.

اون موقعی است که تموم غمای دنیا هری میریزه تو دلت.

بعد از اون شب تا مدتها دیگه سرت رو روو به آسمون بلند نمی کنی.

تا بالاخره بعد از مدتها می فهمی با رفتن اون ستاره باز هم زنده ای......

باز هم زندگی می کنی....نفس می کشی و

دنیای پیرامونت هنوز وجود داره پس دلیلی نداره که نخوای به اون میلیونها میلیون

ستاره دیگه نگاه نکنی.

بعد از اون تصمیم،هر شب می ری و یکی از اون ستاره های خیلی

قشنگ رو تماشا می کنی و باز هم یه شب می ری و

می بینی اثری از اون ستاره نیست.

اما دیگه مثل دفعه قبل نا امید نمی شی و باز می ری سراغ

یه ستاره زیبای دیگه . توی دلت پاکه

همشون میرن تا اینکه نوبت میرسه به آخرین ستاره ای

که توی آسمون وجود داره.

اما آخرین ستاره هرگز از بین نمیره.....چون تو با نهایت وجود دوستش داری
و اون ستاره فواده و همیشه بهت قول می ده 
کنارت باشه تا ابد
 

دوستت دارم 

دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌
دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستتدا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستتدا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستتدا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستتدا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستتدا
رم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت
دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت
دارم‌
دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارمدوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارمدوستت‌دارمدوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دار



راز من

هیچ جز حسرت نباشد کار من

بخت بد بیگانه ای شد یار من

بی گنه زنجیر بر پایم زدند

وای از این زندان محنت بار من

وای از این چشمی که می کاود نهان

روز و شب در چشم من راز مرا

گوش بر دری نهد تا بشنود

شاید ان گمگشته ﺁواز مرا

گاه می پرسد که اندوهت چیست؟

فکرت اخر از چه رو اشفته است

بی سبب پنهان مکن این راز را

درد گنگی در نگاهت نهفته است

گاه می نالد به نزد دیگران

کو دگرﺁن دختر دیروز نیست

ﺁه ﺁن خندان لب شاداب من

این زن افسرده مرموز نیست

(فروغ فرخزاد)




اینو تقدیم می کنه به شاهین برای عشقش :

اگه یه روز کسی بهت گفت که دوست دارم تو سعی نکن بهش بگی دوسش داری اگه گفت عاشقته سعی نکن عاشقش باشی
اگه بهت گفت همه زندگیش تویی سعی نکن همه زندگیت باشی
چون یه روز میاد و بهت میگه که ازت متنفرم اونوقت تو نمی تونی ازش متنفر باشی

هیچوقت گریه نکن چون هیچکس لیاقت اشکای تو رو نداره و اون کسی هم که لیاقتش رو داشته باشه طاقت اشکاتو نداره

 همه میگن آدم برای رسیدن به عشقش از تمام دنیا بگذزه ولی تو که دنیای منی چطوری ازت بگذرم؟؟؟

 اگر می دونستی چقدر دوستت دارم هیچوقت برای آمدنت باران را بهانه نمی کردی رنگین کمان من

 کاش رد می شد از خلوت طوفانی من می نشست به تماشای پریشانه من لحظه ها فرصت دردند کسی فکر تو نیست
                                   اشک شو گریه کن ای دیده ی بارانی من

 امید که خوشبخت بشی عزیزم

تو همــــسفر طـلایی خــورشـــیدی

یک باغ پر از ستـــــاره اکــیدی

ای کاش در آن زمان که می رفتی زود

از غربـت انتظار می پـرسیدی


بیا با افق مهربانی کنیم

غم پونه را آسمانی کنیم

بیا تو ی نقاشی قلبمان

رز عشق را ارغوانی کنیم



تو که هستی ، یادم می رود معنای دلتنگی را در این برهوت غم

تو که هستی ، یادم می رود معنی اضطراب را در این کویر ترک خورده سرگشتگی

تو که هستی ، یادم می رود انتظار را چگونه می نویسند .



دلم تنگ است

دلم تنگ است این شبها یقین دارم که می دانی

صدای غربت من را ز احساسم تو می خوانی

شدم از درد و تنهایی گلی پژمرده و غمگین

ببار ای ابر پاییزی که دردم را تو می دانی
 
میان دوزخ عشقت پریشان و گرفتارم

چرا ای مرکب عشقم چنین آهسته می رانی

تپش های دل خستم چه بی تاب و هراسانند

به من آخر بگو ای دل چرا امشب پریشانی

دلم دریای خون است و پر از امواج بی ساحل

درون سینه ام آری تو آن موج هراسانی

هماره قلب بیمارم به یاد تو شود روشن

چه فرقی می کند اما تو که این را نمی دانی



 

هرگز تو را فرموش نخواهم کرد حتی اگر مرا از یاد ببری

 و هرگز از تو رنجور نخواهم شد

چرا که تو را دوست دارم

دیوانه وار عاشقت شدم

چرا که مهربانی را در وجودت دیدم

 با چشمانت وجودم را دگرگون ساختی

 و اگر تو نبودی هرگز عاشق نمی شدم

 نه تو از عشق من دست میکشی

 و نه قلب من از عشقت روی گردان می شود

 سوگند که وجود تو در سرنوشت من نوشته شده است و اگر با مژگانت اشاره ای کنی فرسنگها راه خواهم پیمود چرا که شب عشق بسیار طولانی است

 و قلبم در آرزوی تو می سوزد

 آنگاه که از برابر دیدگانم دور شوی

خورشید وجودت پنهان می گردد

 و ابرهای غم و اندوه مرا در بر می گیرند

 و به دنیای غریبی می برند

 همیشه در قلبم حضور داری

 و عشقت زندگی ام را گل باران کرده است

 تمامی این دنیا را با قلبی پر از رمز و راز به دنبالت طی کرده ام

 محبوبم همیشه به انتظار بازگشتت خواهم ماند

 

 

بهش بگید که خیلی دوستش دارم






بازم اون شعر همیشگی که اشکامو جاری میکنه و با یاد تو توام میشه

دلم برات تنگ شده جونم

میخوام ببینمت نمیتونم

بین ما دیوارای سنگی

حاصل یک عمر میدونم

تو بودی تمام هستی و مستی و راستی و تمام قصه ی من

تو بودی سنگ صبورم و نگاه دورم و لبهای بسته ی من

نیمه شب از خوابم پا میشم

نیستی پیشم باز دیوونه میشم

دوریه تو تیشه زد به ریشم

 میدونی؟؟؟   گاهی وقتا به خودم حسودیم میشه که دوستی مثل تو دارم

مهربون . صبور .... و بهتر بگم به داشتن چنین دوستی افتخار میکنم

اما باز وقتائی که می بینم مثلا دو تا دوس مدت ها با هم دوست بودن و یه دفه یکیشون

همه چی رو بهم میریزه تنم می لرزه

باور کن

ای کاش هیچ وقت این اتفاق واسه هیچ کس نیفته . واسه هیچ کس

همه ی عشقا اون اول پاکن درست مثه یه نوزاد تازه متولد شده اما بعد
کم کم....                     

   دوستت دارم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد