فواد و الهام

همسر عزیزم الهام

فواد و الهام

همسر عزیزم الهام

دختر کوچولو من رانیا

سلا م دوستان عزیز  

 

بعلت گرفتاری و مشغله زندگی زیاد نتوانستم به این وبلاگ سر بزنم حالا بعد از مدت زمان بسیار میخواستم مطالبی بنویسم  

 

من و الهام هنوز هم با هم زندگی میکنیم و صاحب یک دختر بچه خوشکل بنام رانیا شدیم که بسیار بابایی هست دختر ما 12 ماهه است و تازه راه رفتن را یاد گرفته و 24 ساعت در حال رفت و آمد است .  

اینو بگم که میگن پا قدم دختر خوبه ما تونستیم یک خونه 118 متری بگیریم و دختر ما هم تونست صاحب یک اتاق بشه . 

انشا الله بعدها عکسشو میزارم توی وبلاگ  

 من علاوه کار دارم دانشگاه میرم امید که کارشناسی کامپیوترم را زودتر بگیرم

من از خداوند میخوام که تمامی جونهای این مملکت و دنیا از هر دین و مذهب را سرفراز بکنه و زندگی خوبی مثل ما داشته باشند .  

 

با آرزوی روزگاری خوش خداحافظ شما . 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد