فواد و الهام

همسر عزیزم الهام

فواد و الهام

همسر عزیزم الهام

روز دوم


سلام از تمامی وجودم نثار شما دوستان عزیز

باعرض سلام خدمت تمامی دوستانی که در حال خواندن این مقاله هستند گفتم بد نباشد که مقداری از زندگی شخصی خودم بگویم تا دوستان بیشتر با من آشنا بشن من فواد متولد شهر خرمشهر ودارای یک دیپلم ادبیات نظام قدیم ویک فوق دیپلم کامپیوتر هستم و در یکی از ادارات دولتی  مشغول به کار هستم وتابحال مجرد هستم ولی این مورد زیاد طول نمی کشد . من بزرگ شده استان قم هستم واز آشنائی با شما لذت می برم از تمام دوستان می خواهم که برایم یاداشت بگذارند واز مواردی که می خواهند در این وبلاگ نوشته بشود . بگویند. .

موارد کاری من در روزهای دیگر به شرح ذیل است :

1-              معرفی سایت های ایرانی وعربی و خارجی

2-            فرکانس های ماهواره ها بر فراز ایران

3-           زندگی و خاطرات من از کسی که بسیار دوستش دارم

4-            مسائل اجتماعی روزمره ما آدمها

5-            جوک های خنده دار و ناب

6-            وهزاران موارد دیگر...................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد